Pióro wieczne DUKE 318


Pióro może nie z tej najwyższej półki (można je kupić już za nieco ponad 100 zł) - ale prezentuje się wspaniale - jak widać na moich zdjęciach. Oczywiście mam słaby aparat i nie jestem zamieścić fotek najwyższej jakości - ale jak sądzę jego piękno jest oddane dość wiernie.

Korpus pióra jest wykonany ze stali, o karbowanej powierzchni. Skuwka, obręcze i wykończenia są zaś z wypolerowanej stali a uchwyt z czarnej laki - co stanowi świetne połączenie.

Kiedy oglądałem pióro w internecie - kojarzyło mi się z typowym piórem dla pań, jednak "na żywo" jest inaczej. Doskonale pasuje do męskiej (mojej) dłoni i doskonale komponuje się z czarnymi dodatkami (teczka, futerał do piór, podkładka ze skóry).
Pióro jest na naboje, pasują do nich te popularne sprzedawane w marketach.
Pióro ma od 2 lat, spisuje się bardzo dobrze, nie wyciera się od potu (czego bałem się najbardziej)


O marce Duke (ze strony producenta):

Duke marka pierwotnie zarejestrowana w Niemczech w 1809 roku .Przez długie lata XX wieku nie funkcjonowała,aż w 1988 roku została reaktywowana przez firmę G.Crown obecnego właściciela.W obecnych czasach posiada w swoim asortymencie całą gamę instrumentów piśmiennych wytwarzanych z takich materiałów jak mosiądz,stal szlachetna,laka oraz serie wykańczane chromem i złotem.

Od kilku lat wypuszcza na rynek również specjalne serie limitowane. Do szerokiej gamy produktów piśmiennych doszły artykuły ze skóry oraz wyroby drewniane.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pióro chińskie - Hero (Made in China)

Jak dbać o pióro wieczne?

Omas - marka piór wiecznych rodem z Bolonii